چگونه به معکوس آسیب کلیوی متوسط و جلوگیری از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به معکوس آسیب کلیوی متوسط و جلوگیری از نارسایی کلیه

چگونه به معکوس آسیب متوسط کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه؟ به طور کلی، بیماری مزمن کلیوی ممکن است به نارسایی کلیه که کنترل مناسبی قرار می گیرند. اما این به هیچ وجه، اگر شما یک فرد با آسیب متوسط است و می تواند کلیه درمان مناسب را دریافت کنید، شما ممکن است شانس آن را معکوس داشته باشد.

بیماری مزمن کلیه به این معناست که کلیه های شما کار نمی کند و همچنین آنها را به استفاده می شود، دلایل بسیاری می تواند، می تواند باعث وجود دارد. شدت می تواند متفاوت باشد، اما اغلب موارد خفیف یا متوسط هستند، اگر آن را در افراد مسن رخ می دهد، ممکن است علائم و پیشرفت به نارسایی کلیه ایجاد نمی کند.

شما بعید است که احساس ناخوشی یا علائم خفیف با تا متوسط (مراحل 1 تا 3) CKD هستند. با این حال، ممکن است علایم یک بیماری زمینهای مانند درد کلیه با شرایط خاص کلیه وجود دارد. CKD معمولا با آزمون برآورد میزان فیلتراسیون گلومرولی (EGFR) تشخیص داده قبل از اینکه نشانه.

چگونه به معکوس آسیب متوسط کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه؟

در واقع، اگر شما می تواند باعث آسیب متوسط کلیه به موقع معکوس که می تواند کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه. همانطور که همه ما می دانیم که تمام مشکل کلیه به صورت اختلال کلیه ایجاد می شود، بنابراین نکته کلیدی برای معکوس کردن آسیب کلیوی است برای پیدا کردن یک درمان مناسب.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر و مناسب است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به ترمیم خسارت کلیوی، تا که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.

است که می گویند طب میکرو چینی Osmothrapy می تواند باعث آسیب متوسط کلیه معکوس و جلوگیری از نارسایی کلیه با بهبود عملکرد کلیه است. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک، فقط دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما سعی خواهد کرد که از بهترین به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، خسارات متوسط کلیه، نارسایی Kindey ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: